Pagini

joi, 1 martie 2012

Semn de carte

Buna!
Sunt Thea si sa invit sa va alaturati la concursul Scrapper in Romania .
Eu particip cu un frumos semn de carte.
Este facut in intregime de mana mea, am folosit carioci, culori, pix cu gel negru si am desenat forme de inimi si romburi. Pentru mine inima inseamna  iubire, iar romburile (cu fete vesele si triste) sunt ca in viata cand esti si vesel , esti si trist.
Cel mai greu mi-a fost sa aranjez modelele in asa fel incat sa fie frumos.
M-am gandit sa fac acest proiect in timp ce citeam "Peripetiile Alisei in Lumea Oglinzilor". Imi trebuia si un semn de carte. Si cum provocarea nr. 23 http://scrapper-in-romania.blogspot.com/2012/02/provocarea-23-poker-face.html cerea elemente din cartile de joc, mi s-a parut potrivit.
Sper sa va placa!

CU PRIETENIE, 
THEA

3 comentarii:

  1. Thea ai un semn de carte minunat! Iti doresc sa insoteasca multe carti de acum incolo, facandu-ti lectura mai placuta!
    Mi-a placut mult interpretarea ta - referitor la tema de pe Scrapper si ce mi s-a parut foarte interesant a fost povestea romburilor!
    Te felicit si iti doresc bafta la provocare
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o fetita curajoasa si talentata. Iti urez mult succes in tot ceea ce faci, sa faci cu placere si bucurie, sa apreciezi fiecare provocare la care participi si sa ai inima deschisa catre orice este nou.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.