Pagini

luni, 12 martie 2012

Cap de fetita

Salutari!
Tare imi doresc sa particip la  Concursul National de Martisoare. Il consider un concurs foarte frumos, pentru toti copiii. Si are multe premii.


Am creat si eu un martisor si sper sa va placa. El se numeste "Cap de fetita".


Sa va povestesc despre el...este facut din aluat in intregime.
Capul este o biluta, iar pentru par am folosit presa de usturoi ca sa iasa niste firisoare mici pe care le-am lipit apoi de cap.
L-am copt la cuptor (tati a fost prin preajma), apoi l-am pictat cu acuarele.


Pana s-a uscat am facut un suport-cosulet din hartie alba si am desenat un model cu rosu. Am pus si un fir de martisor .


Despre mine as vrea sa stiti ca am 13 ani si imi place sa creez diferite lucruri, sa ma uit la desene animate, sa ma joc cu sora mea mai mica, sa o ajut pe mami la treaba si sa joc baschet, mai ales cu tati.

CU PRIETENIE, 
THEA

2 comentarii:

  1. Vai Thea dar e nemaipomenit de frumos martisorul tau!!! Iar ideea cu parul - m-ai lasat fara cuvinte:D!
    Iti tin pumnii!!
    bafta
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca va place martisorul facut de mine si va multumesc pentru cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.