Pagini

miercuri, 14 martie 2012

Cu dor si drag de primavara

Buna!
Asteptam primavara, asa ca am facut o felicitare cu care vreau sa particip la concursul "Cu dor si drag de primavara".

Am invatat de la mami sa folosesc si sa refolosesc hartia, deci, sa nu va suparati.
Iata ce am facut:
Am decupat niste narcise frumoase dintr-o revista.

Am lipit narcisele pe o foaie alba. Pe ea am desenat cu culori cerul si iarba. Apoi am desenat pe bucati de hartie fire de iarba, norisori si un soare. Soarele l-am decupat cu o foarfeca cu zimti.


Am lipit toate acestea cu banda care are lipici pe ambele parti. Am desenat cu pixul cu gel negru niste insecte si am scris "PRIMAVARA".


Iata si un mic detaliu.


Va doresc o primavara frumoasa!

CU PRIETENIE,
THEA

3 comentarii:

  1. Ce frumoasa este!! Imi place cum ai combinat elementele!
    Iti doresc bafta la concurs:D
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. This is so very pretty, Thank you for sharing your gorgeous work with us over at Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.