Pagini

duminică, 22 iulie 2012

Funde pentru bascheti

Buna!
Astazi as dori sa va arat noile mele sireturi. Le-am facut pentru baschetii mei ( nu am voie sa port papuci).
Particip cu ele la provocarea verde din aceasta luna si cred ca o sa va placa si veti face si voi.

Sa va arat si cateva poze din timpul lucrului:

Am taiat fasii late dintr-o captusala....
 Cel mai greu, adica de ce mi-a fost un pic teama ca nu voi putea face ....
...am trecut fiecare parte prin flacara unei lumanari
ca sa nu se destrame...

...am stampilat

e foarte simpla stampila pe care am ales-o

...gata stampilatul!

Am lipit scoci la capete....

...apoi am vazut-o pe mami ca lucreaza cu
acrilic galben si am rugat-o sa-mi dea si mie un pic...
Am lasat sa se usuce peste noapte si....

un mic detaliu

Va multumesc!

CU PRIETENIE, 
THEA

3 comentarii:

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.