Pagini

joi, 31 mai 2012

Cupa 1 Iunie

Buna!
Sunt bucuroasa sa va anunt ca maine particip la cupa 1 Iunie ce va a vea loc la scoala si care va avea ca scop strangerea de rechizite si fonduri pentru copiii de la Casa de copii Valenii de Munte.


Sunt si eu in echipa de fete, asa ca tineti-mi pumnii.
Am pus deoparte cateva rechizite, mi-am aranjat echipamentul si ...acum fac cateva exercitii.
Daca vreti si voi sa donati, Fundatia BUNAVESTIRE sprijina aceasta actiune si e alaturi de noi.


UPDATE:
Am jucat!!!! Domnul m-a lasat sa intru in joc, am facut interceptari...dar n-am dat cos, totusi echipa mea a castigat. Si am strans si rechizite, cateva jucarii si bani pentru copii. Vom merge miercuri de dimineata sa ne intalnim cu copiii din Valenii de Munte si va voi povesti cuma fost.
Va las cateva poze de la meci:

Dna Sorina si Dl Dirigine

...repriza a 2-a

fetele de la Solaris

...pentru copiii din Valenii de Munte

CU PRIETENIE, 
THEA

3 comentarii:

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.