Pagini

luni, 9 aprilie 2012

Decor de Pasti

Buna!
Pentru Pasti am pregatit niste felicitari si oua de carton .


Am mai facut astfel de felicitari.


Puisorii i-am decupat dintr-o revista, iar norii si soarele i-am facut singurica pe hartii colorate.
Ouale sunt lipite pe carton cu flolie alimentara si fierul de calcat dintr-un servetel cu model de oua.


Pe spate am desenat si un model specific Pastilor: cele trei cruci.

As vrea sa particip la concursul "Make Stuff DeConcurs cu Kadia".



Sper sa ma accepte cu aceste decoratiuni.

CU PRIETENIE,
THEA 

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru participare Thea, sunt foarte dragute. Din pura curiozitate persoanala ai cumva un link cu tehnica transferului cu fierul de calcat? Eu incerc sa invat varianta cu lipici si inca sufar de frustrare cand rup servetelul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt tare frumoase decoratiunile si am auzit ca vrei sa inveti sa cosi..abea astept sa ne arati ce ai mai facut.Spor la lucru

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.