Pagini

sâmbătă, 24 martie 2012

Gentuta de blug

Buna!
Lucrez la o gentuta de blug pentru tema nr.2 de pe pROvocari verzi. http://provocariverzi.blogspot.com/2012/03/tema-2-posetageanta-din-blug.html
Mi-a placut ce am facut, desi am unele clipe cand spun ca nu e interesanta. Dar mama imi spune ca sunt unica si fac lucruri unice si sa-i multumesc lui Dumnezeu ca nu facem toti la fel, ca de aceea se si numesc unicate lucrurile facute de mana.
Dar sa va arat gentuta mea pe care am cusut-o de mana, pentru ca la masina nu stiu sa lucrez.

Si pozele  pe care mi le-a facut mami in timp ce lucram.
Stiu sa cos in urma acului si sa inseilez . Mi-am facut si semne de carte cusute cu paiete.

Cu aceasta ocazie am invatat si sa festonez de mana. Nu mi se pare foarte complicat, desi la inceput cam incurcam ata. Cred ca mi-a fost de folos manusa Hannah Montana pe care mi-a tricotat-o mami.

Festonez
Am cusut cu fir roz pe buzunarul din fata.

Apoi am facut un desen cu melci - sa stiti ca mie mi-au placut mereu. Cand eram mai mica mama imi aduna melcii din gradina de la bloc si ii punea pe balcon sa ma joc cu ei. Si acum sunt atenta cand merg pe alee sa nu-i calc si-mi plac la fel de mult.

Am prins desenul cu ace de gentuta si am cusut peste el cu alb, roz si bleu cu punct inaintea acului.

Dupa ce am terminat am rupt hartia.


Am impletit in 3 un cordon din fire de tricotat bleu si l-am prins inauntru.


Sper sa va placa!

CU PRIETENIE,
THEA


11 comentarii:

  1. Minunat Thea! Ai cusut si gandit proiectul tau verde la un adevarat designer! Felicitari si mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. BRAVO< TEODORA, tare mult mi-as dori ca si fata mea sa iti calce pe urme!
    Mult suucces pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum ti-a venit ideea cu melcii - dar e nemaipomenita!! Imi place foarte mult gentuta - ma bucur ca ni te-ai alaturat la provocare! Si imi mai place foarte mult forma :D! (Si eu vreau sa imi fac o gentuta cu forma asta :D)
    bafta!!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  4. bafta Thea,esti tare priceputa!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este minunata...mai mult pentru ca e fauta cu manuta ta..mami cred ca e tare bucuroasa ca te are.

    RăspundețiȘtergere
  6. un tutorial in toata regula, frumos Thea, mult succes¡

    si mie imi plac mult melcii.

    RăspundețiȘtergere
  7. O ce ma bucur ca va place. Cuvintele pe care mi le spuneti ma fac sa ma simt foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos, bravo! E o norocoasa mama ta sa aiba asa o fiica indemanatica dar si tu ai mare noroc cu o mama priceputa. Imi amintesti de mine cand, copila fiind, stateam pe langa mama si invatam sa cos, sa tricotez, sa crosetez. Daca mama n-ar fi stiut toate astea de la cine as fi invatat eu? Asa si la tine. Spor in toate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Thea ce frumoasa este gentuta ta si ce frumos ca mami te ajuta...Sunt tare bune sfaturile mamei tale si abea astept sa vad ce ne mai arati...

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e, mama ma invata multe lucruri frumoase. Va multumesc tuturor. Sunt deosebit de incantata.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru cuvintele scrise cu bunatate

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.